maandag 8 maart 2010

Synchroniseren

Zoals beloofd in Harddisk zou ik regelmatig synchroniseren en gelukkig maar deed ik dat ook.
Vorige week haalde ik langzaam maar zeker mijn "data" terug naar de nieuwe harde schijf en maakte meteen ook backups naar de Notebook.
Donderdag haalde ik een behoorlijk aantal MP3 files terug maar vond het te laat om nog te back-uppen.
Vrijdagochtend nog een normale opstart en internetverbinding maar tijdens de koffie van (+/-) 09u00 moet er iets misgelopen zijn, toen ik terug bij de PC kwam stond hij op zwart scherm, geen systeemschijf gevonden.
Opstarten leerde me algauw dat er weer geen harde schijf meer gevonden werd, daar gaat al dat werk en mijn MP3's.
Andere bezigheden maakten dat we pas vandaag de computerwinkel weer opzochten om, vanzelfsprekend onder garantie, weer een nieuwe schijf te laten plaatsen.
En zo ben ik weer een paar dagen zoet met installeren, updaten en synchroniseren.

O ja, de MP3's heb ik ook kunnen terughalen op de Notebook. De gratis software "Recuva", Google brengt je desgewenst wel bij de download, wist ze netjes terug te zetten.

2 opmerkingen:

PeterS zei

Wellicht toch een groter probleem dan enkel een harde schijf?

Unknown zei

Je zou het gaan denken, ik ben nu in ieder geval wel erg waakzaam geworden.

Een reactie posten