vrijdag 8 april 2011

Aanvullingen in Deel 1 - 5

Een beetje sneller en vlotter dan verwacht zitten de aanvullingen verwerkt in de eerste vijf deeltjes van deze reeks. Ik laat ze op hun oude plaats staan maar geef hier een link naar de titels.
Na Songkran hoop ik met de publicatie van de berichten over de modernere communicatiemiddelen te kunnen beginnen.

Deel 1 - Spraak en Schrift
Ik heb hier en in de volgende afleveringen een aantal aanvullingen herkenbaar ingevoegd.
Op dit eerste deel kreeg ik niet echt feedback en heb zelf slechts één vergetelheid gevonden, bij andere delen ligt dat anders.
Ik heb in de meeste afleveringen ook enkele zinswendingen lichtjes aangepast, ik ben taalkundig niet ervaren genoeg om meteen vlot leesbare teksten neer te schrijven.

Deel 2 - Geluid
Op dit tweede deel kreeg ik veel reacties die er voor zorgden dat nieuwe herinneringen loskwamen.

Deel 3 - Beeld - Televisie
Ook hier geven een aantal reacties, maar toch ook de eigen herinneringen, aanleiding tot heel wat aanvullingen.

Deel 4 - Beeld - Foto en Video
Eén, maar een belangrijke aanvulling.

Deel 5 - Telefonie
Ook hier een aanvulling die voortspruit uit een reactie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten